Tuesday, September 27, 2016

Ons beste kanadese brokers , plus ons jou vrae beantwoord

Ons Beste Kanadese Brokers, Plus Ons jou vrae beantwoord Laat my dink, wat jy hier omdat is: Jy woon in Kanada. Jy wil binêre opsies handel. Ek sluit? Goeie nuus - jy op die regte plek. Wat jy hieronder vind is inligting wat vrae soos antwoord: Wie is die top Kanadese makelaars? Hoe maak ek 'n deposito? Moet ek belasting te betaal? Moet ek aanvaar die deposito bonus? Top 10 Kanada Binary Options Brokers Hier is 'n paar van die top opsies vir Kanadese handelaars: Hou in gedagte dit is net ons optel. Baie van hulle verskyn op die Kanadese spesifieke makelaar review site. Miskien het jy 'n spesifieke begroting, funksie of platform in gedagte. Miskien het jy wil 3de partye sein verskaffers gebruik. So, as jy nie goed met net meld nêrens, ek stel voor jy lees ons resensies eerste. Algemeen Gevra Vrae Hier is 'n paar gereeld vrae oor die handel van Kanada. Moet ek belasting te betaal op my verdienste? Eerstens - raai ons jou konsulteer met óf 'n prokureur en / of 'n rekenmeester. Ons is nie. Maar ek dink ons ​​het 'n antwoord. Ja, sal jy nodig het om 'n belastingopgawe in te dien en aangesien daar geen makelaar weerhou jou fondse vir belastingdoeleindes, sou dit redelik om te aanvaar wat jy nodig het om dit self te doen. Ek beveel aan dat jy die geld wat jy stort, die geld wat jy verdien en die geld wat jy spandeer op gereedskap, opleiding en ander verwante uitgawes op te spoor. Dis reg - moet jy in staat wees om af te trek alles wat jy spandeer van jou inkomste, wat op sy beurt moet verminder hoeveel geld jy aanspreeklik gehou word vir is. Goeie vraag. Hou in gedagte as jy die bonus wat jy nodig het om die roll skoon te maak voordat jy 'n kontant kan versoek uit te neem. Dit beteken dat as jy $ 1000 deposito, word daar van jou verwag gaan om handel te dryf $ 20k - $ 50k voordat jy kan kontant uit. As die roll is op beide die deposito en bonus, sal dit wees $ 40k - $ 100k. Maar die meeste mense opgewonde raak wanneer hulle 'n paar groot wen en wil kontant uit te gaan. Maar hulle sal nie in staat wees - nie as hulle 'n bonus aanvaar. Tensy jy inteken iewers wat jou toelaat om in elk geval uit kontant, soos Markte Wêreld, wat is 'n seldsame opsie, sal jy het om te besluit of jy die opsie hê om kontant uit enige tyd of as jy bereid is om te wag totdat jy ' ve verhandel tienduisende dollars - miskien honderde duisende - voordat jy kan kontant uit jou geld. Is binêre opsies handel reg in Kanada? Weereens - ek is nie 'n prokureur, of ek een op TV speel. So jy moet konsulteer met een as dit is iets wat jy bekommerd oor is. Maar, uit wat ek verstaan, is daar geen wette wat hierdie soort van finansiële aktiwiteit. Goeie nuus, reg? Soort van. Maar dit beteken iets anders ook. Soos geen wette, regulasies of owerhede. Dit beteken daar is niemand kliënte te beskerm teen bedrog of die opstel van riglyne vir makelaars om te volg om te verseker dat jy en jou geld veilig is. So, dit is soort van 'n nadeel - een wat jy moet besluit is die moeite werd as jy wil om handel te dryf. (Blykbaar is daar die Kanadese Securities Administrateurs (CSA), wat is 'n oorkoepelende groep wat die werk van die kapitaalmarkte vaartbelyning in werking regdeur die land het. Maar dit blyk hulle het geen planne om te reguleer die binêre mark opsies in Kanada. Vir nou. Hier is meer oor Kanadese sekuriteite regulasie op Wikipedia.) Wat deposito opsies kan ek gebruik om my rekening te finansier? Jy moet nie 'n probleem te hê om 'n makelaar wat aanvaar: Neteller Skrill Visa MasterCard Vind American Express Bank / Wire Oordragte Daar is selfs makelaars wat geld oordragte van Western Union of Money Gram aanvaar. Hoeveel moet ek deponeer? Hierdie getalle wissel. Die beste manier om uit te vind is om ons resensies te lees. Dit gesê ek gesien minimums deposito wissel van $ 100 tot $ 250. Ek wil u aanmoedig om uit te vind watter soort rekening vooraf, ook, want soms is die minimum deposito is net $ 50 of $ 100 skaam van die intreevlak-rekening. Dit kan kom met deposito bonusse, strategie sessies, kortings en ander byvoordele. Kan ek handel op 'n demo rekening? Jy kan, maar hou in gedagte baie makelaars vra dat jy 'n deposito te maak voordat die gebruik van hul demo rekeninge. En, selfs al het sommige van hulle sê hulle demo rekening is gratis, as jy jou geld te onttrek sonder om 'n handelsmerk, hulle sal jou vra 'n hanteringsfooi. Jy sal wil hê dat ons resensies te lees - en hul terme en voorwaardes - voordat jy begin. O ja, en onthou dat jy nie enige geld kan maak sonder die handel vir die regte geld. Watter makelaar is die beste? Wil jy my eerlike antwoord? My denke gaan iets soos hierdie - Selfs al is 'n makelaar wat gelisensieer en waarskynlik gereguleer nie baie vir jou nie - 'n Kanadese - die feit dat hulle standaarde te voldoen beteken die kans van hulle veilig en wettig is dat daar nog baie groter. Dink oor hierdie vir 'n tweede. Watter tipes standaarde het hierdie makelaars moet voldoen? Hulle moet fondse kliënt geskei van maatskappy fondse hou. Hulle het genoeg geld, hulpbronne en personeel het om hul besigheid uit te voer - soos deur die beheerliggaam. Hulle mag hê om 'n kantoor in die land hulle gelisensieer het / gereguleer. Hulle het dalk 'n boorling persoon by gemelde kantoor, of op die papierwerk het. Hulle is onderhewig aan resensies en oudits. En 'n ton meer. Toegegee, nie elke gelisensieerde en gereguleerde makelaar gaan jou tyd werd te wees. Maar ek is seker jy sal beter daaraan toe wees by een van daardie makelaars teenoor die top makelaar wat nie van gelisensieerde of gereguleer. Dit is net my 0,02. Het jy 'n vraag wat ons het nie beantwoord? Stuur vir ons 'n boodskap.


No comments:

Post a Comment